مشاوران امین پایتخت

مشاوران امین پایتخت پیشرو در خدمات ثبت و تغییرات شرکت، رتبه بندی شرکت ها و خدمات بین المللی

مشاوران امین پایتخت

مشاوران امین پایتخت پیشرو در خدمات ثبت و تغییرات شرکت، رتبه بندی شرکت ها و خدمات بین المللی

مشاوران امین پایتخت با بهره گیری از بیش از 15 سال تجربه و کادری مجرب و متخصص مفتخر است تا خدمات خود را در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، اخذ رتبه های انفورماتیک، پیمانکاران، مشاوران، انبوه سازان و طرح و ساخت، خدمات مالی، مالیاتی، حسابداری و حسابرسی و خدمات ثبت شرکت در خارج از کشور و اخذ اقامت کشور های اروپایی، در سطوح بسیار حرفه ای و تخصصی به مشتریان محترم ارائه می نماید.

ثبت علامت تجاری -مشاوران امین پایتخت

امیر حسام صادقپور | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ
ثبت علامت تجاری

علامت تجاری از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالاها و خدمات یا اجازه دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ، صاحب اثر را محافظت می‌کند. مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد. محافظت آرم تجاری توسط مراجع قانونی که در اکثر نظام‌ها اجازة متوقف کردن تخلف در این زمینه را دارند، تأیید می‌شود. از دیدگاه وسیع‌تر، علائم تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آنها، در سطح جهانی سرمایه‌گذاری می‌کنند و این ابتکار را ترویج می‌دهند. حفاظت علائم تجاری همچنین مانع تلاش‌های رقبای غیرمنصف، مثل متقلبان،‌ برای استفاده از علائم مشخص به منظور فروش محصولات و ارائة خدمات نامرغوب یا متفاوت می‌شوند. این نظام، آگاهی و امکان سرمایه‌گذاری جهت تولید و فروش کالاها و خدمات را در منصفانه‌ترین شرایط ممکن به مردم می‌دهد و از این راه تجارت بین‌المللی را تسهیل می‌کند.

برای ثبت علامت تجاری ( برند ) خود کافیست با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان مراحل ثبت انجام شود.

  • امیر حسام صادقپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی