مشاوران امین پایتخت

مشاوران امین پایتخت پیشرو در خدمات ثبت و تغییرات شرکت، رتبه بندی شرکت ها و خدمات بین المللی

مشاوران امین پایتخت

مشاوران امین پایتخت پیشرو در خدمات ثبت و تغییرات شرکت، رتبه بندی شرکت ها و خدمات بین المللی

مشاوران امین پایتخت با بهره گیری از بیش از 15 سال تجربه و کادری مجرب و متخصص مفتخر است تا خدمات خود را در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، اخذ رتبه های انفورماتیک، پیمانکاران، مشاوران، انبوه سازان و طرح و ساخت، خدمات مالی، مالیاتی، حسابداری و حسابرسی و خدمات ثبت شرکت در خارج از کشور و اخذ اقامت کشور های اروپایی، در سطوح بسیار حرفه ای و تخصصی به مشتریان محترم ارائه می نماید.

موسسات غیر تجاری - مشاوران امین پایتخت

امیر حسام صادقپور | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ
موسسات غیر تجاری

در آیین‌نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و مؤسسات غیرتجارتی مصوب 1337 آمده است که مقصود از تشکیلات و مؤسسات غیرتجارتی مذکور در ماده 584 قانون تجارت کلیه تشکیلات و مؤسساتی است که برای مقاصد غیرتجارتی از قبیل امور علمی یا ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشکیل می‌شود اعم از آنکه مؤسسین و تشکیل‌دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.
تشکیلات و مؤسسات مزبور می‌توانند عناوینی از قبیل انجمن، جمعیت و ............. و امثال آن انتخاب نمایند و اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد برای مؤسسات ممنوع می‌باشدو
مؤسسات به دو دسته تقسیم می‌شوند:
1 – مؤسساتی که مؤسسین قصد جلب منفعت و تقسیم بین خود دارند و اینگونه مؤسسات، مؤسسات انتفاعی غیرتجارتی نامیده می‌شوند و ثبت آنها در بعضی موارد محتاج مجوز می‌باشد.
2 – مؤسساتی که مؤسسین آنها قصد جلب منفعت و تقسیم بین خود را ندارند، اینگونه مؤسسات مؤسسه غیرانتفاعی نامیده می‌شوند و بایستی قبل از ثبت، مجوز از نیروی انتظامی دریافت نمایند.
مؤسسات اصولآ و ذاتآ غیرتجارتی می‌باشند فلذا مؤسسین و مدیران مجاز به انجام امور تجارتی که اختصاص به شرکت‌ها و تجار دارد نمی‌باشند.
مؤسسات بایستی هر ساله دفاتر قانونی (دفتر روزنامه و دفتر کل) تهیه و نسبت به پلمب آن  اقدام  نموده و حساب‌های خود را در آن درج نمایند.

متخصصان شرکت مشاوران امین پایتخت همواره آماده پاسخگویی به سوالات و خدمت رسانی به شما هستند. با ما تماس بگیرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی