مشاوران امین پایتخت

مشاوران امین پایتخت پیشرو در خدمات ثبت و تغییرات شرکت، رتبه بندی شرکت ها و خدمات بین المللی

مشاوران امین پایتخت

مشاوران امین پایتخت پیشرو در خدمات ثبت و تغییرات شرکت، رتبه بندی شرکت ها و خدمات بین المللی

مشاوران امین پایتخت با بهره گیری از بیش از 15 سال تجربه و کادری مجرب و متخصص مفتخر است تا خدمات خود را در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، اخذ رتبه های انفورماتیک، پیمانکاران، مشاوران، انبوه سازان و طرح و ساخت، خدمات مالی، مالیاتی، حسابداری و حسابرسی و خدمات ثبت شرکت در خارج از کشور و اخذ اقامت کشور های اروپایی، در سطوح بسیار حرفه ای و تخصصی به مشتریان محترم ارائه می نماید.

شرکت با مسئولیت محدود -مشاوران امین پایتخت

امیر حسام صادقپور | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود نوعی شرکت است که، بر خلاف شرکت تضامنی، مسئولیت هر یک از سهامداران در مورد بدهی‌های شرکت محدود به مبلغ سرمایه‌گذاری شده در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستند اموال شخصی خود را در این راه مصرف نمایند. به زبان ساده‌تر در صورتی که شرکت ورشکسته شود و نتواند جوابگوی طلبکاران باشد تنها سرمایه سهامداران از بین می رود و طلبکاران نمی‌توانند باقیمانده مطالبات خود را از اموال شرکای شرکت مطالبه کنند.

شرکت با مسئولیت محدود در ایران تنها با دو شریک قابل ثبت است و هر گونه نقل و انتقال سهام آن تنها از طریق دفتر اسناد رسمی امکان پذیر است.

اگر تمایل به ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارید کافیست با ما تماس بگیرید. متخصصین شرکت مشاوران امین پایتخت پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما خواهند بود.

  • امیر حسام صادقپور

نظرات  (۱)

سلام

در خصوص انحلال شرکت

یک شرکت با مسولیت محدود داریم، که رییس هیت مدیره که برادرم میشن فوت شدن.

حال برای انحلال شرکت حتما باید با مراجعه به دارایی و مشخص شدن سهم الشرکه برادرم و پرداخت مالیات سهامش و با برگه واریز مالیات بر ارث به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنیم جهت انحلال ،،،،،، یا اینکه بدون انجام این کار هم میشه کار انحلال شرکت رو انجام داد؟

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی